4 dagar med GI

Så är jag inne på min 4:e dag och än så länge går det riktigt bra. Äter mycket mindre än förrut, småäter inte på samma sätt o allt känns jättebra. Men ska inte ropa hurra än. Vet hur det är. När jag har kommit till v.2 eller v.3 då kommer det kämpiga. Då kommer suget o allt det där. Så har det varit innan så det är något jag måste försöka göra mig beredd på.

Imorgon ska jag göra en smoothie på sojamjölk. Vete tusan hur det smakar men jag hoppas det är okej. Smoothies är underbara mellanmål. Så lätta o göra o gott är det oxå.

Väntar på min andra bok med massa GI-recept. Den borde komma i början av nästan vecka. Ska bli så kul. Man har fått så mycket insperation. Bara längtar tills den dagen då jag får äta lite mer som fullkornspasta o sånt. Finns så mycket underbara recept. Men än så länge nöjer jag mig med detta.

 Jag vill så gärna lyckas. Har en superfin klänning hängandes i garderoben. Vill så gärna kunna komma i den. Har nog bara haft den en gång...o det va i provhytten...tråkigt men sant är det så för många av mina kläder. Har mer kläder om jag kommer ner till 70-75 än jag har nu. Men jag har provat alla så en gång i tiden hade jag kunnat haft dom. Men så gick jag  upp igen. Denna gången hoppas jag att det blir mer som en livsstil än som en viktnedgång. Att hälsan är viktigare än att få äta den där hamburgaren eller pizzan eller dom där ostmackorna. Men vet vilken lång väg det är dit. Men jag hoppas jag kan bli så stark. Att vi två kan bli så starka ihop.

Kanske fler som vill hänga på min resa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0