Depp

Ingen bra dag idag. O då har den ändå bara börjat. Känner mig så ensam. Varför ska du va där o jag här? Saknar dig! Vill inte laga mat ensam mera. Inte tvätta ensam. Inte städa ensam. Inte titta på tv ensam. Vill inte vara här ensam längre. Snälla Dagab säg att det är okej så han får flytta hem igen.

Maten går väl bra. Börjar bli lite enformigt nu bara. Har ätit samma sak i 3 dar. Inget bra alls men har ingen energi till att laga mat. Blir kanske lite bättre rutiner när man börjar jobba nu.

Tycker att det är lite dåligt med kommentarer. Nån måste ju tycka något?

Kommentarer
Postat av: Helén

Häng i bara... Du kommer att få ett jättelyft när du börjar se resultat.
Vet att jag lovat att ta tag i min träning o matvanor o cyklade faktiskt 2 mil igår och tog en långpromenad med ett kort besök på gymmet i dag. Så nu är det bara det där med mat o dryck. Ut med godis, glass, fika o öl o in med frukt och vatten. Gott det med... eller..?
Det brukar faktiskt bli enklare när man börjar jobba och komma in i vanliga rutiner och nu ligger det ju en höst framför oss med bara vanliga veckor.

2007-08-12 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0