Hej & hå

Idag har jag kunnat sova ganska okej iaf. Men vaknade som vanligt säkert en gång i timmen fram till 12. Känns som att jag är rädd att sova bort hela dan. Ändå gör jag inget speciellt på dagarna. Men ändå är man rädd att man ska missa nåt eller liknande. Jag vet inte. Brukar vakna nästan panikslagen vid 12. Fråga mig inte varför. Får försöka lugna ner mig o försöka sova lite mer. Kan inte hålla på och bara sova mellan 8 och 12.

Jag kämpar på med vikten o maten. Än så länge har jag inte gett upp. Imorgon inleder jag vecka 3. Ska väl försöka ställa mig på vågen så får vi se hur mycket jag är uppe i nu. Denna veckan är det såklart inte lika mycket som första men bara det visar någonting är jag nöjd.

Nä, händer inte så mycket här.. så finns inte så myket att skriva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0