Helgen

Så är det helg...eller det skulle varit det iaf. Kom hem vid 7 imorse o gick raka vägen till tvättstugan för att kolla om det fanns någon tvättid. Det fanns en direkt, mellan 7 och 12 så passade på att ta den. Under tiden har jag plockat iordning i lägenheten. Har även diskat. Städa får jag göra på söndag eller nåt...varken orkar eller hinner dammsuga o allt sånt nu. Var nere på stan o köpte present till min svärmor som fyller 50 i mitten av september. Har även hunnit med att bränna lite skivor o lite sånt.

Men.... bara det att vi har övertid idag. Börjar kl 14 igen. O jag har inget sovit alls. Tyckte inte det va någon idé för kan ju ändå inte sova så. Direkt efter jobbet åker jag till Gbg o hämtar hem röda faran.

Så blir det att åka lastbil imorgon. Det är ju någon som jobbar. Sen vet jag inte om jag åker hem på lör kväll eller på sön fm. Det återstår att se.

Nu blir det tv en timma tills det är dax att tänka på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0