Mycket nu

Min sömnsvårighet fortsätter. Vet inte varför jag sover så dåligt, men är inte trött varken på dagen eller på natten så då spelar det kanske ingen roll. Kan det va så att det faktum att jag äter bättre påverkar? Man är piggare o behöver inte lika mycket sömn? Men sammanlagt 4-5h per dygn är kanske lite lite..men än så länge mår jag bra. När kroppen säger ifrån lär den sova...så är det ju så...

Kom precis hem från en liten tripp. Var o kollade på mina arbetskamrater när dom spelade korpenfotboll. Idag spelade dom faktiskt riktigt bra. Blev oavgjort men dom borde vunnit. Så det så!

Har fixat lucas bur idag med. Skulle velat vänta tills lördag eller söndag men det lukade fan o såg ut som hejsan så var tvungen idag. Vad gör man inte...

Imorgon blir det jobbmaraton....typ... Slutar 7 imorgon bitti sen hem o sova o så jobba 14-20. Efter det raka spåret till Gbg o hämta röda faran. Den duktiga plåtslagaren i garaget ska ta sig en titt på den för att se om han kan fixa till bagaget. Helt intryckt ju. Ska ju sälja bilen så får väl försöka fixa skiten. Så blir det Gbg hela eller delar av helgen. Sen jobb igen. Ja herregud!

Så mycket som ska fixas med bil o massa annat. Känns som huvudet håller på o koka över. Måste ta o lugna ner sig snart. Men förhoppningsvis så...

Nu blir det lite mat o lite tv... gött! Sen sova nån timma. Det kommer bli en låååång dag imorgon.

Tack för kommentarerna, dom värmer. Och klart du fixar det Michelle. Kan jag så kan du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0