Ny layout

Valde en ny layout. Tyckte den andra hade för liten text. Vill ju att folk ska kunna läsa utan förstoringsglas. Hoppas ni blir nöjda med den här. Hittade dessutom en med massa mat på...det va väl passande...haha...även om bloggen kanske kommer handla om mer än mitt kämpande med GI-mat.

Måste bara säga en sak. Har ju en kanin som brukar va sjövild o bita på allt han kommer åt. Idag har han coollugn. Han bara ligger här på golvet o vilar. Fattar inte vad det är med han. Ska jag bara försöka få han o gilla att ligga i knät. Måste köpa en borste till han oxå. Han fäller enorma mängder nu. Mina kläder är helt håriga nu. Ajjjj...han nafsade mig i foten. Haha....han är för go!

Trodde jag hade en bild på datorn på han men ligger tydligen på andra datorn. Min vanliga otur...aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0