Nya saker

Jippi, idag var första ggn jag som jag sov till kl 14. Och det i ett streck, utan att vakna 100ggr. Det var skönt må jag säga. Gött värre.

Fick lära mig en ny station, eller ett nytt område igår. Gött...äntligen får man lära sig något nytt! Det är kolvstationen. Man lyfter upp kolvar och vevstakar o har hand om en massa robotar o sånt. Undrar just hur många kilo man lyfter varje natt. Vi gör 96 motorer, det är 6 kolvar/vevstakar per motor o dom är inte lätta direkt. Säkert några kilo styck. Det blir en hel del det. Dessutom är den seg o krånglar en hel del så man ligger alltid efter. Men ändå skönt att få ett område till att rotera på.

Va i gbg i helgen. Blev mest stressigt men funkade ändå. Trivs inte sådär jättebra hos hans pappa heller. Det är för mycket regler o konstigheter. Vågar knappt röra sig ju. Men förhoppningsvis flyttar han hem snart igen.

Vad ska man hitta på o äta idag då. Samma visa varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0