Resultat 3:e veckan

Ja vi börjar väl med det. Har inte gått ner så mycket denna veckan men får väl ändå vara nöjd. 0,7kg ned för denna veckan. Får se om jag klarar mitt mål jag satt upp. Får nog börja ta tag i träningen nu för annars kommer det aldrig gå.

Mamma, du vill inte börja träna för att springa tjejmilen med mig i Sthlm nästa år? O alla andra med förresten, ju fler vi är desto bättre. Eller hur? Vivvi borde ju kunna va med iaf... Jag har verkligen längtat efter att få springa det, det vore en seger som inte går att beskriva för mig.

Jobbet nu. Metalls löneförhöjning är klar. Den blev helt okej. 7,8% på två år. Sen har vi det där med upplärningen. Det kan verkligen va hysteriskt mycket larm o krångel där på kolv där jag är nu. Men denna veckan när jag har upplärningen. Alltså, det har knappt varit ett larm alls. Det lär jag mig ju ingenting på hur skönt det än är att allt fungerar. Men nästa vecka ska jag stå där själv o hur ska det gå då?

Röda faran ska in på verkstad med för att fixa det som är intryckt i bak. Jävla smitare som inte sätter en lapp när man kör på folk. Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0