Torsdag morgon

Så har man precis kommit hem från jobbet. En natt till sen är det helg...whhhiiieee!

Eftersom jag sov så himla lite igår så fortsatte jag med mina pärmar.  Så nu har jag sorterat alla papper o fixat o donat. Himla bra blev det. Nu är det ordning o reda på torpet minsann =)

Idag vete fasen vad jag ska göra mer än att byta i burarna. Blir nog hem till K en sväng o sen kolla på korpenfotboll eventuellt. Mina arbetskamrater spelar...o planerna ligger ju 5 min från mig så det är gött. I måndags fick lucas följa med dit o ut o hoppa lite i gräset.

Funderar på att åka till Gbg i helgen, vi får se. Blir ju ändå bara o sitta i en lastbil halva lördagen o sen måste jag ju hem i hyffsad tid på söndagen. Fan att han måste jobba lördagar då... Han kan väl va ledig som alla andra. Men blir bättre sen....

Nu ska jag försöka sova...o då helst längre än till 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0