Försök till filmtittande

Var i Skara en sväng igår. Karln skulle på jobbintervju. Jag passade på och gick på jula en sväng men hittade ingenting. Vi åkte tillbaka till Skövde o in till stan men blev inte mycket tid där heller. Vet inte varför men tyckte inte det va så kul. Blev sigges o två filmer innan vi åkte hem.

Väl hemma började vi med maten. Igår blev det potatismos o fiskgratäng. Himla gott faktiskt. Hemmagjort mos är ju något som man inte gör alltför ofta. Fråga mig inte varför. Första filmen började vi med till maten. Försökte verkligen hålla mig vaken men gick inte. Såg iaf slutet. Andra filmen såg jag inte alls. Suck! Börjar bli riktigt less på det här nu.

Ikväll ska vi till töreboda. Får se om jag orkar hålla mig vaken då. Förmodligen inte... Så jäkla tråkigt. Va okej i början men nu mår jag bara dåligt av det.

Ska byta hos vår lilla hamster o så blir det väl till att diska o vika tvätt innan det är dax att åka.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0