Inget liv

Svårt att skriva. Har ett plåster på ena fingret eftersom jag fläkte ena nageln på jobbet i natt. Jävlar va ont det gjorde. Så långt ner att jag inte kan klippa av den. Får gå med plåster...men det är väl sexigt?! =P

Min energinivå ligger så långt ner just nu att jag inte gör annat än äter, jobbar o sover. Finns ingenting kvar. Somnar väldigt väldigt tidigt varje kväll. Till o med nu när karln är hemma. Somnar i hans knä varje kväll. Hatar det. Kanske kan det hjälpa att börja träna. Bara det lilla att sitta på en motionscykel en halvtimma varje dag. Något måste iaf göras. Jag kan inte leva såhär, det är inget liv. Tur vi inte har barn för jag orkar ju inte ens ta hand om mig själv. Jobbet är en pina för att jag mår så dåligt. Suck... Behöver långledigt. Kanske borde ta en vecka i samband med julledigheten. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0