Dansa med mig?

Så är man hemma från en omgång linedance igen då. Så himla roligt. Fick lära oss två nya danser idag igen så nu kan vi fyra danser. Skoj skoj! Har inte så himla svårt för takter o lära mig stegen, iaf inte än. Tror det har med att göra att jag spelat så himla mycket. Spelat i olika orkestrar och så. Väldigt mycket olika oxå. Vanliga ungdomsorkestrar, symfoniorkester o musikkår. Men så är jag ju tokig i musik.

Helst av allt skulle jag vilja lära mig jive. Det vore askul. Men då måste man ju hitta en danspartner med. Började ju dansa...ja vad var det nu då...o jag tyckte det va jätteskoj. Men så hittade jag ju ingen som ville dansa med mig så va tvungen att sluta. Det var ju ändå en pardans. Suck.. Det är det bästa med linedansen...kan man va ensam.

Väntar på att karln ska ringa nu. Samtidigt sitter jag o kollar på "bonde söker fru"
Imorgon blir det robotkurs så förhoppningsvis så kommer jag i säng i tid idag.
So long!

Kommentarer
Postat av: sofi

Hej du ahde kommenterat i min blogg.. så jag svara här...
Jag tycker inte du ska äta Gi om du har H-ätningsproblem efter som din kropp kommer villja H-äta ännu mer efter som den behöver kolydrater...
vre kul att parata mere emd dig, någon som gör samma som mig :(.
du kan adda min msn om du vill!
[email protected]

2007-10-10 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0