Fullbokad dag

Vilken dag! Det har varit o göra hela tiden tycker jag. Först var det ju veterinären. Behöva oroa sig för om han skulle klara sig eller inte. Sen ville jag ju lämna han i fred så han fick lite lugn o ro. Åkte iväg till bror o hämtade den där mattan då. Får fixa till det i morgon. Vill ju som sagt inte störa lilla gubben idag.

Var sen till djurmagazinet och köpte ännu en sånt typ staket till. Egentligen ska man väl ha dom ute, men vi har dom inne som en gård runt buren. Slipper vi hålla koll på han hela tiden utan han kan hoppa lite in o ut som han vill. Får se hur stort vi har plats med här i vardagsrummet. Kanske kommer någon bild om jag kommer ihåg.

Slog på stort idag och handlade grejer så jag kunde göra tacos. Mums va gott det var! Har dessutom fått dille på dinkelprodukter så jag går o letar efter massa olika saker. Det har ju kommit ganska mycket nytt det senaste. Ska bli skoj o testa o se hur det smakar. Till o med kungsörnen har en dinkelpasta. Det ni! Eller, det är en blandning på dinkel- och durumvetemjöl. Men ändå väldigt bra juh!

Ikväll ska jag lämna bilen till Ronnie så ska han göra servicen på den. Ett steg närmare försäljning.
Nu är det dax att sova lite innan jobbet.

Kram på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0