Helgen

Åkte till Gbg igår o hälsade på sambon som bor där tillfälligt. Åkte lite senare än jag räknat med men va ju tvungen att vakna, fixa Lucas bur, fixa lite här hemma o hämta ett paket till sonny innan. Men kom ändå iväg så var jag i Gbg en timma efter det vi först hade bestämt så var väl ganska okej ändå. Han kom o hämtade mig på stationen o sen irrade vi runt för att leta efter en borg som jag hade sett nån gång men inte visste vart den var. Haha, kan ju bara säga att vi inte hittade det. Åkte istället o handlade inför middagen. För en gångs skull köpte vi bara det vi verkligen behövde o det är ju en sensation bara det.

Åkte hem, började med maten. Köttfärslimpa med bacon på, broccoli och blomkål. Mycket gott! Hade köpt biobiljetter innan så efter maten satte vi oss i soffan o päste lite sen åkte vi in till bion. Ruskigt tidiga var vi oxå. Hade ju gärna velat åkt själv med sonny men eftersom hans pappa inte klarar av att va ensam hemma så ja... Störande men men.. Den va bra iaf, chuck o larry, en av de roligaste jag sett på länge! Se den!

Idag åkte vi hemifrån direkt efter frukosten. Skönt, fick vi va ensamma lite. Åkte till rusta och ikea och därefter en liten sväng till nordstan. Skönt o mysigt va det.

 När jag kom hem till skövde nu igen så åkte jag o handlade. Massa onyttigheter. *gråter* Va helt kört idag. Hade behövt sonny med mig som sa NEJ! Jag är för kass. Nu får det va SLUT!

Efter denna svaga stund så åkte jag o tankade. Va så himla kul. Efter jag hade tankat o skulle dra ut ett kvitto så stod jag o väntade efter en annan. När han va klar tryckte jag "avbryt" för att det skulle gå snabbare. Då får jag upp ett meddelande. "kortköp avbrutet" eller nåt sånt. Ojdå tänkte jag, satte in mitt kort, fick ett kvitto o satte mig i bilen. Kollade på han som stod innan mig o han stod där o fattade inte varför hans pump inte fungerade, vad som var fel. Hahaha, jag visste, jag hade ju avbrytit hans kortköp så klart inte han fick nån bensin. Skrattade för mycket för att gå ut o säga till att jag visste vad som va fel. Jaja...det va det roligaste som hänt idag. Lite kul måste man få ha. Får la hoppas han provade en annan tank.

Nu ska jag gå o lägga mig innan jobbet. Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Hanna

inte jag heller .. snart vågar man inte sätta sin fot utanför dörren.

2007-10-07 @ 23:43:29
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0