Ingen ork

Ingenting är roligt just nu. Inget vidare på jobbet. Drar mig mest undan. Gör mitt jobb men är inte vidare social. Men vet att jag är bra på att jobba så det kan ingen säga något om. Hade varit skönt att få va hemma några mån eller nåt o slippa tänka på jobb. Men tyvärr behöver man ju pengar. O egentligen trivs jag där. Gillar de flesta, bara några få som jag undviker.

Jobbigt att alltid va ensam hemma. Att ta hand om allting o så. Vi har det tufft nu men gör allt vi kan. Tyvärr så tar orken slut efter ett tag. Man orkar inte vara lika aktiv. Har ju varit såhär i ett år nu. Snälla ge mig styrka. Tänk o kunna slippa alla måsten i en endaste månad. Skönt det skulle va.

Är nog allmänt låg just nu. Haft en bra helg iaf. Va hos Maria i fredags. 1-årskalas o grejer. 3 barn mellan 7 och 11 mån att leka lite med. Va mycket trevligt. Åkte till Gbg i lördags. Åkte lite lastbil, va på ikea, åkte hem. Somnade i bilen efter alingsås o sov i stort sett hela vägen hem. Igår va det bara slappardag. Städade o handlade lite men ingenting annat. Satte en bröddeg så karln kunde få med sig lite bröd till Gbg.

Jobbade i natt, gick väl helt okej. Fick stå med såna jag trivs med. Lämnat bilen på toyota igen. Han va fortfarande skitsur, men vem bryr sig. Tänker aldrig gå dit mer igen...i hela mitt liv! Sovit lite, lagat lite mat o kollat lite på film. Sen åkte karln till Gbg igen. Suck... Vill att tiden ska stå still. Hinner inte med. Mår bara dåligt. O det märks...för när jag mår dåligt äter jag...gått upp massa igen. Suck... Orkar inte...

Kommentarer
Postat av: Eva

Usch, ja vissa dagar är allt pyton. Hoppas det vänder snart :-)

2007-10-22 @ 19:27:45
URL: http://suntliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0