Torsdagen i korthet

Jag va sjukt trött på jobbet i natt. Inte gjorde jag så mycket heller. Hade upplärning nästan hela natten på en tjej som ska vidare till helgen sen. Men vi lär upp dom hos oss. Så var mest o hjälpte alla andra när jag hade tid. Tömde pallar, beställde och förarbetade. Som tur va så fick jag tillbaka bilen igår kväll så jag kunde köra raka linan hem o lägga mig. O trött var jag. Somnade på en sekund.

Skulle ha diskat idag. Men har ingen lust eller ork. Blä vad tråkigt det är. Kanske skulle få en bänkdiskmaskin av pappa om jag har uttag så jag kan använda en sån. Hoppas det. Blir det iaf lite lättare.

Var på willys o handlade för en gångs skull. Händer inte alltför ofta. Men dom hade billig lövbiff denna veckan och så skulle jag inte ha så jättemycket så jag passade på att handla allt där. Lika bra. Gillar willys och handlade alltid där förrut men nu har det blivit mer så att vi åker till maxi. Så, idag blir det lövbiff med sallad o stekta färska champinjoner. Mumma!

Imorgon jobbar vi dubbla pass. Dels det i natt, sen ett pass till mellan 15-21. Så kan det gå. Men förhoppningsvis så går det ganska smärtfritt iaf. Brukar göra det.

Nä, borde börja med maten nu. Sen ska jag ligga i soffan o bara ta det lugnt resten av kvällen. Gött!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0