Trött

Fattar inte varför jag inte kan sova för. Hade gärna sovit till både tre eller fyra men istället vaknar jag halv två. Det är alldeles för lite. Speciellt som jag har timmar att ta igen från föregående dagar. Jaja, till slut blir man väl så trött så man stupar.

Lämnade bilen till en arbetskamrat igår kväll. Han ska fixa servicen på den. Bra att ha någon som har jobbat på Toyota i 12 år innan. Han har tagit hand om alla mina service så länge jag har haft bilen. Nu närmar det sig verkligen säljningsdax. Dessutom har jag haft tid o vänja mig vid tanken så nu tycker jag inte det är så farligt att sälja den. Nu vill jag bara bli av med den.

Nä, lika bra att ta tag i det på en gång. Dax o se över Lucas sår. Han kommer inte bli glad. Men får försöka ta ett rejält tag i nackskinnet.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0