Ändrat igen

Jag har ändrat på min sida igen. Gillade inte designen riktigt. Får se om detta blir bättre eller om jag ändrar mig igen. Hehe...

Sambon har skaffat blogg med. Så nu kan ni läsa där med. Han har adressen http://sonnystankar.blogg.se/
Gå in o läs o kommentera där med så blir han glad. Han har satt upp ett mål för vikten han med. Va mer än vad jag visste men jag är glad att han tagit det steget. Vi behöver det båda två. Vi har båda ätit nyttigt idag. Ägg till frukost, färsbiffar med stekt lök o broccoli till middag o så päronbitar nu ikväll. Får se om det blir nåt mer innan sängen. Jag ska ju jobba inatt med men då blir det bara frukt som vanligt.

Lucas är så himla söt idag. Så sällskaplig. Det märks verkligen att han har blivit lugnare. Han vill verkligen bli klappad o att man sitter på golvet o ägnar han lite tid. Mysigt värre!

Matbrödet jag bakade har varit en riktig hit. Skoj måste jag säga. Kul när det man gör blir uppskattat.

Nu ska jag kolla på tv en liten stund innan det blir sängen några timmar.

Kommentarer
Postat av: Sonny

Ja det ska vi banne mig göra. äta massa nyttig mat och ändå unna oss lite... beach 2008 :)

2007-09-18 @ 20:15:32
URL: http://sonnystankar.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0