Fusk

Har fuskat idag..suck! Har varit så nere hela dan o orkade inte laga mat så jag åkte till pizzerian o köpte en kycklingsallad. Kycklingen när man köper sallad brukar va så himla äcklig, typ det äckliga som blir över eller nåt. Men på Billinge pizzeria är den fräsch så det va där jag köpte den. Tillbaka till ämnet... Sa till om att jag inte ville ha någon dressing, eller sås. Men glömde säga till om brödet. Tänkte jag skulle kasta det innan jag kom hem men på nåt sätt följde det med hem o upp i lägenheten. Så var det kört... Jag som är expert på att tröstäta åt såklart upp det där brödet - o det va inte lite man fick! Suck! Jag är en svag människa. Jaja, jag antar att det bara är kämpa vidare o lägga det här bakom sig. Men känns ändå lite onödigt. Fan oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0