Låg just nu

Natten på jobbet gick ganska smärtfritt ändå. Var först påväg att inte gå alls men vafan, inget blir bättre för att man stannar hemma. Lånade ju Sonnys mobil så jag lyssnade på radio hela natten. Fanns nog dom som tyckte jag va tråkig men jag behövde va för mig själv. Kom på en sak till som nr2 alltid säger till mig när han kommer igång. O det är att jag måste sluta utnyttja vår kanin sexuellt. Suck...så löjligt att jag får krupp. O jag bryr mig egentligen inte men när han tjatar om det kanske 20ggr på en timma då får man psykbryt tillslut.

Är helt låg idag. Orkar inte med nåt o är verkligen inte nåt trevligt sällskap för Sonny. Men men... Han va på intervju idag igen, men verkar inte bli nåt där. Mår så fruktansvärt dåligt när han inte har fast jobb. Han har så han kan jobba i Gbg under tiden men jag vill veta att det är fast. Att pengarna kommer in i slutet av månaden. Att vi klarar oss. Vi är värda att få lite pengar över nån gång o kunna känna att vi har råd att unna oss någonting. Vi har lite planer på att åka till Paris i vår eller sommar. Men vissa saker måste lösa sig först. Ekonomiskt. Vi måste ha kommit till en viss grad på skalan innan det kan bli så.

Livet är lite jobbigt just nu. Jag vill ha trygghet i mitt liv. Det har stormat alldeles för mycket det senaste året. Men jag lever fortfarande på hoppet på att det ska bli bättre. O vissa saker har ju redan blivit bättre. Sonny har fått bättre insikt i vissa saker, men han har en bit kvar på väg till målet. Men han kämpar. Tyvärr känns det som han går i motvind hela tiden. Men han har inte gett upp tack o lov. När han gör det är vi nog körda för jag har inte kraften o orken att bära oss båda. Ledsen att jag inte har ens kraften o orken att ta hand om mig själv emellanåt. Tack för att du då finns där för mig. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad jobbar du me ?:P

2007-09-20 @ 17:25:17
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: alexandra

är de kul o jobba me de ?:P

2007-09-21 @ 14:27:03
URL: http://Aliza.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0