Lördag

Det är en seg o ganska tråkig dag idag. Hatar såna här sega o tråkiga dagar. Händer ingenting o det är det ändå lördag. Vi åkte ut en sväng iaf. Lämnade lite filmer, köpte lite växter till gästrummet o sen för att inte behöva åka hem o tråka så åkte vi till Mariestad till karlssons o kollade lite. Köpte en t-shirt till mig för den va så billig.

Igår så kollade vi bla på Jakten på lycka. Den va verkligen asbra. Har du inte sett den så gå och hyr den på en gång. Den är väl värd det. Skulle kunna se den igen. Sen kollade Sonny på nån annan film med men den verkade inget bra alls så jag lade mig tillrätta o somnade i soffan.

Idag har vi hyrt Se upp för dårarna och The wicker man. Får vi se hur dom är. Den första är nog bra iaf tror jag...eller hoppas iaf. Snart är det mat. Vi har en köttfärslimpa i ugnen o så blir det lite broccoli o ärtor med . Ska bli himla gott...mums mums!

Imorgon är det dop o sen jobb som gäller igen. Fattar inte varför tiden måste gå så himla fort för. Skulle vilja va ledig ett halvår eller nåt...men då blir det väl svårt att komma tillbaka efter det med. Bara att le o se glad ut antar jag.
Lucas är lite tjurig idag. Vet inte vad det är med han. Kanske hörde han att jag bokade en tid till kastrering till han. Men bara för att få en lugnare kanin juh. Han har börjat bitas lite lätt när han inte får som han vill. Det hoppas jag han slutar med. Sonny tycker inte vi ska göra det. Han tycker att det där med att "klippa bort bollarna" känns lite läskigt. Haha...

Nu blir det mat.
So long!

Kommentarer
Postat av: Sonny

Va en bra helg förutom fusket. Mår dåligt idag över det, men detta var absolut sista gången älskling. Nu ska vi blicka framåt. Älskar dig min fantastiska underbara flickvän. *Puss*

2007-09-24 @ 10:59:54
URL: http://sonnystankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0