Dåligt med träning

Jaha. Ibland blir det bara inte som man tänkt sig. Idag är väl en sådan dag. Skulle åkt och tränat direkt efter jobbet. Gått en timma på bandet tänkte jag. Men har haft så ont i högra knät hela natten. Antar att det är från dansen igår. Så jag vågar helt enkelt inte. Vill verkligen inte få några hinder ivägen för min träning. Då får det ta lite längre tid. Ska ju iaf iväg och träna i em, ett danspass. Hoppas det blir bra.

Ska äta lite frukost nu. Sen sova. Om det går. Startade precis en maskin med disk. Lika bra att göra det nu så har man det gjort sen. Men det ska väl inte störa så mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tävling!Vinn smycke....tävla på min blogg...

2008-04-08 @ 07:38:19
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Lena Svensson

Båda höfter och högerknä värkte idag. Det var många vändningar och mambosteg som ställde till det.. men vi ger oss inte så lätt :) Kul att du kom - nu var det en intensiv kväll, blev mycket nytt men nu har vi lite att repetera. Kramiz

2008-04-08 @ 18:05:23
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0