Dansant kväll

Ja ikväll var det dans för hela slanten. Vet inte riktigt vart dagen tog vägen för den gick så snabbt. Gick upp, satt lite vid datorn, duschade, åt och åkte och dansade. Ja, det är hela min em/kväll det.

Fick en hel del nya danser idag. Huvudet blev änna vimsigt men var ändå skönt på nåt sätt. Ska försöka kolla igenom dom  på pappret och tänka igenom danserna i huvudet. Då brukar det mesta lösa sig. Roligt var det i alla fall. Tar ungefär 35 min om man vill köra enligt lagen. Så bör åka 40 min innan, det blir lagom det.

Nu ska jag ta mig en bixit blåbär och sen isäng en timma eller så innan jobbet. Tack Lena för idag.

Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0