Disk o dans

Jobbet gick bra i natt. Det var mycket som strulade och tempot var inte så högt. Kunde till o med sitta ner emellanåt. Det är man inte bortskämd med. Var ordentligt trött när jag slutligen kom hem. Somnade inte så fort som jag skulle vilja. Låg och vred och vände mig ganska lång tid. Planerade att sova till 15, men vaknade redan vid 13. Damn! Jaja...vad ska man göra.

Körde igång tvättmaskinen då tabletten med diskmedel inte lösts upp. Men efter att ha kört den en andra gång så vet jag att det är nåt fel på den där tabletten. Känns så onödigt, men får väl bli att diska disken en 3:e gång. Måste ju bli rent.

Idag är förkylningen mycket bättre. Lite snuvig, men slipper iaf ta nässprayen och det är skönt. Har rethosta emellanåt men den försvinner nog snart. Dock har jag fått kvinnovärk istället. Att det kan göra så himla ont!

Sonny skulle komma hem sent idag, men nu verkar han komma hem tidigt. Då hinner vi äta ihop innan jag går iväg till dansen. Får iaf några timmar för mig själv nu innan han kommer hem vilket är skönt. Jag behöver lite tid för mig själv till att inte göra någonting på. Bara vara.

Ikväll blir det linedance i vanlig ordning. Kommer vara med så mycket min hosta tillåter. Men känner jag mig själv så kommer jag väl stå där hela kvällen.

Nu ska jag försöka göra lite nytta här. Har ett samtal att ringa och behöver plocka lite här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0