Igång igen

Ja så var man igång på det hälsosamma spåret igen. Har börjat föra in allt jag äter på viktklubb.se´s sida. Där får man full kontroll och ser exakt. Inte bara vad man äter utan även fördelningen mellan kolhydrater, proteiner och fett. Gillar den faktiskt.

Sen ska jag komma igång med träningen med. Blev ju inget förra veckan då jag var så ruskigt förkyld. Blev ingen träning idag på morgonen heller. Var så oerhört trött efter jobbet att jag orkade helt enkelt inte. Gick och la mig och sov fakiskt 7,5 timmar idag. Måste vara något sorts rekord. Nu blir min kära vän i Karlsborg glad :) Blir ju iaf lite linedance ikväll så är inte helt utan motion idag. Vill komma igång o cykla överallt. Gjorde det för några år sedan. Ställa bilen på dom där onödiga småsträckorna. Gillar inte min cykel bara.

Funderar på det där med stegräknare. Räknas det även som här jag på jobbet bara tar några steg mellan motorn och materialhyllan tex? Blir ju mest att man står och trampar på ett o samma ställe. Sen vet jag inte vart jag ska sätta den riktigt. Mina jobbyxor är liiite för tajta nu. Men vill inte byta, vill hellre gå ner i vikt ju. Kanske kan vänta med den där stegräknaren lite granna...

Nu blir det duschen, sen kanske en sväng förbi affären och så måste jag kolla in kolonin nu när det regnat lite granna. Sen äta och så åka till Mölltorp och dansa! Igår kände jag inte alls för det men idag är jag taggad!

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

I'm very pleased :) Ses på golvet ikväll

2008-04-07 @ 17:17:14
URL: http://www.suttecity.se
Postat av: MissPresident

Ett tips är att sätta stegräknaren i stumpan. Man får bara tänka på att inte sitta och gunga eller stampa med foten. Fungerade bra för mig de dagar jag hade min stegräknare men inte kunde sätta den i kläderna av en eller annan anledning. Lycka till!

2008-04-08 @ 03:42:40
URL: http://djuptandetag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0