Långledigt

Idag känner jag frid. Det är så skönt. Skulle vara ledig nästa vecka ju. Men idag blev jag så trött på vissa på jobbet att jag helt sonika gick och tog ledigt resten av denna veckan med. Så nu har jag 13 dagars ledigt. Inte helt fel om ni frågar mig. Blir ju inget OB på två veckor då men men...jag måste få vara lite ledig. Hela min kropp skriker efter det. Kommer tillbringa mycket tid i min trädgård och fixa där. Åka med Sonny några dagar i lastbilen kommer jag oxå göra.

Har ätit lite nu. Gick o la mig men fick gå upp igen eftersom min mage började kurra. Nu är magen mätt och det är dax att sova igen. Sitter här och tittar på min lilla hamster. Hon är ju för söt. Ligger med huvudet utanför huset och sover. Att nåt så litet som en hamster kan ha en så stor personlighet.

Önskar alla en solig och skön dag. Vi hörs ikväll =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0