Nere...

Idag händer det inte mycket. Är inte på humör för någonting. Tvättar lite nu och så måste jag handla lite så jag har nåt att äta i natt på jobbet i alla fall.

Kollar på rent hus nu. Haha, jösses. Jag tycker vi kan ha det stökigt men det går ju inte ens att jämföra. Fick ett bra tips på hur man med naturliga produkter kan göra rent badrummet.

Jaha, nu ska jag fixa lite. Ta på mig andra kläder o så och så iväg till affären. Måste ha nåt annat att tänka på. Har försökt grubbla på hur vi ska lösa det där med ekonomin på bästa sätt. Hur mycket extra vi kanske kan lägga varje mån för att skynda på det hela och så. Ja, ekonomin kan verkligen få mig att vilja gråta.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Blärk, det är alltid trist när inte ekonomin vill som man själv vill. Och det är så himla svårt att få rätsida på det även om man vill. Jag håller tummarna för er!
:-)

2008-04-06 @ 18:58:22
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0