Sol och trädgårdsarbete

Blev ingen dans igår. Hade helt enkelt ingen ork. Och det visade sig kanske eftersom jag gick o la mig redan kl 20 igår. Vet inte varför men jag var ovanligt trött igår. Kanske all frisk luft ute vid kolonin.

Idag har jag oxå varit ute vid kolonin. Det är det enda jag gör nu för tiden. Sover, äter, jobbar och fixar vid kolonin. Men jag tycker det är så himla roligt. Så glad att jag tog kontant med KE och att jag hittade denna tomten. Den har verkligen potential. Och nu syns det verkligen att vi har hållt på och rensat. Synd att jag inte tagit fler förebilder bara. Men men...

Tog iaf några bilder idag så tänkte lägga in dom här. Jag ser skillnaden nu efter bara en enda vecka. Bättre ska det bli. Men kommer inte göra så mycket mer i år. Resten kommer nästa år. Så nu kan vi sitta där ute och bara ta det lugnt. Grilla, sola och ha det bra.

Såhär rent och fint blev det då jag tagit bort massa taggiga nyponbuskar. Nöjd...


Här har jag en före och en efterbild på den stora "rabatten" uppe vid grunden. Enda jag gjorde var att kratta och så det räckte. Sågade även ner träden som stod där.
  

Kommentarer
Postat av: maggan

Ja, sista dagen. Har ätit sista dietmålet nu! :D
Bara att fråga ifall du undrar över ngt.
Hoppas du hade en trevlig dag i solen!

2008-04-22 @ 21:57:35
URL: http://livetsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0