Tidigt morgon med tvätt

Trött, trött, trött! Vi gick upp redan vid 07 för att sätta igång och tvätta. Fanns ju inga andra tider så vad ska man göra. Blev nog lite mycket av det goda igår. För mycket slarvande i helgen. Får se om vågen till o med kanske pekar uppåt. Suck!

Har fått min skiva ni med musiken jag ska springa till. Tjohoo! Bara ut och köra nu då. Najs, najs!

Taskigt väder det var idag då. Hoppas det spricker upp för jag hade gärna velat ut och kratta ihop allt gräs så det nya gräset kan börja växa. Tror det kommer förändra tomten rejält. Sen får vi se hur vi kommer gå vidare. Nästa steg är iaf ett partytält. Yeaaahy!

Nu ska jag lägga mig o vila lite till innan det är dax för mer tvättande.

C ya!

Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Åh, tack för all pepp. Guld ! :D

Min mamma har gått på den i två veckor o tänkte gå en tredje. Hon mår bra o känner inte mkt sug efter "vanlig" mat. Men jag skulle nog bara klara en vecka :) Så länge man känner att man mår bra tycker jag att man kan gå på det. Finns inget rekommendation över hur ofta/sällan man får gå på det.

Ha en bra dag.

2008-04-20 @ 09:42:39
URL: http://livetsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0