Andas häftigt

Har haft värsta diskussionen uppe i köket precis. Det tar verkligen musten ur en. Ingen som lyssnar på varandra o alla bara missuppfattar varandra. Ibland säger alla samma sak men på olika vis men det är det heller ingen som förstår. Ja,  jag höll på att bli tokig. Aja, jag är utomstående så har egentligen inget med det att göra men men... Försvarar såklart karln iaf.

Vi var på dafgård idag i deras butik och köpte massa billiga saker. Dit måste jag verkligen åka igen. Och det kommer det nog bli. Bensinpengarna dit är väl värda måste jag säga.

Gjorde en lasange idag. Den blev väl helt okej men skulle nog velat ha mer ostsås i. Aja, får bli så till en annan gång. Det dög idag iaf. Blev en god sallad till i alla fall.

Skulle tagit bilder på huset, eller insidan av det men gör nog det när karlns familj åkt  hem. Blir bättre så...

Känner att jag fortfarande är uppe i varv sen diskussionen. Varför kan man bara inte acceptera att den andra parten vill tycka eller känna på ett visst sätt? Oavsett hur fel man själv tycker att det är? Ska kanske inte lägga mig i men det retar mig verkligen.

Ska ta och läsa lite bloggar nu. Se om det kan göra mig lugn. Nu vill jag vara för mig själv, och hela huset är fullt med folk... precis vad jag behöver...not! Det har dessutom regnat oavbrutet hela dagen och det gör inte det hela bättre. Man är på varandra hela tiden. Trots att detta är större och man har lite mer chans att gå undan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Andas....

2008-08-05 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0