Argt brev

Sov till två idag. Ganska lagom fakiskt. När jag vaknade höll karln på och klippte gräset utanför. Så nu är det fint igen. Bara resten av trädgården som måste göras iordning. Men det får bli en dag eller helg med lite hjälp av mormor och mamma. En släktträff i våran trädgård alltså :) Lite god plockmat i pauserna med så blir det både bra och trevligt.

Blev hamburgare till middag idag. Men inte de där frysta, de är inget goda utan riktiga tjocka av nötkött. DET smakar hamburgare det. Åt bara en, men med lite mos till. Mums! Hemmagjorda, det slår alla hamburgare i världen!

Nu har jag lämnat av karln på jobbet. Han har bara max 5 min gångväg hemifrån till jobbet nu. Blev en kort men väldigt skön promenad. Sen gick jag ut till baksidan och bara njöt! Älskar vårt hus och älskar vår trädgård. Fick ett riktigt argt brev idag från ordföranden i kolonin. Jag har ju inte varit där på hela sommaren och den ser ut som fan nu igen. Ungefär som när vi fick den. Han skrev att jag hade lovat att sköta och göra iordning den. Vilket jag iofs gjorde men det har hänt så mycket annat. Men jag borde kanske hört av mig till han lite tidigare. Nu vågar jag knappt ringa till han. Han kommer ju vara superarg i telefon.

Ska njuta lite mer av det fina vädret nu. Och hoppas att någon mer har skrivit lite så jag har nåt att läsa på bloggkoll. Bästa sidan ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0