Effektiv morgon

Blev inte så mycket Nilecity igår. Såg några avsnitt men somnade i soffan runt kl 20 redan. Vid 23 gick jag in och la mig i sängen och vaknade först vid 7 (!) i morse. Hur tusan jag kunde sova 11 timmar förstår jag inte men det var väldigt skönt i alla fall.

Gick upp och gjorde mig lite frukost. Satte mig vid köksbordet med min duckie (en radio som ser ut som en anka) och lyssnade på "ring så spelar vi" samtidigt som jag åt frukost och läste tidningen. Var väldigt skönt. Vi har även varit borta vid sopsorteringen med wellpapp, tidningar, hårdplast och lite sånt, städat garaget lite granna och tvättat fönstren på framsidan. Vi ska måla dom i em tänkte vi. Jag ville ta baksidans fönster när vi ändå höll på men den fajten förlorade jag. Får se om pappa kanske kan hjälpa till lite imorgon.

Jaha, vad ska man hitta på nu då. Mår lite illa så får bli något lugnt. Men egentligen har jag lust och fixa massa idag. Vi får se. Är det fint väder kan det vara skönt att va ute lite grann.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0