En ny dag

Fasen vad jag drömmer konstigt. Precis när jag somnat så är det som värst. Halvvaken är man med, men jag kan inte avgöra vad som är verklighet och dröm. Fråga karln. Han vet...

Sover jättelänge om nätterna nu. Så mycket sover jag aldrig när jag jobbar. Men då försvinner ju hela dan så är ju inte så konstigt kanske. På tal om det så är det bara några dagar kvar sen är det tillbaka till jobbet. Känns ju sådär faktiskt. Usch, vill verkligen inte tillbaka. Vill inte, viiiiill inteeeeeee!

I em bär det med all sannorlikhet iväg till Malmö. Usch för att sitta i en bil i minst 4 timmar. Men lär bli många stopp idag. Mer än vi brukar tror jag... 

Nu ska jag iaf göra mig iordning och plocka lite här...

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att du har det kul i Malmö, trots att det tar 4 timmar. :)



Ha en bra dag! :D

2008-08-14 @ 15:07:31
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0