Hängig

Det går bättre o bättre med maten nu. Får i mig lite mer än för bara en-två veckor sedan. Har fått dille på knäckebröd just nu. Jag är verkligen en periodare när det gäller mat så får se hur länge det håller i sig.

Vädret är bara för trist. Får försöka göra någonting här inne. Kanske bara ta tillvara tiden man är ensam och bara vara. Får se vad som händer. Känner mig seg och hängig.

En bloggare som jag brukar följa, hon har köpt en systemkamera. Jag är så avis. Vill med ha! Men finns inga pengar för det nu så det får vänta!

Ska nog försöka mig på en liten promenad nu.

Kommentarer
Postat av: Sanne

hehe jag får också dille på mat ibland, just nu är det keso för hela slanten som gäller för min del, man kan ju ha det till allt! :D

2008-08-27 @ 10:25:12
URL: http://millie05.blogg.se/
Postat av: Pecan - Mattias

Dille är ju världsbäst. Saknar det här nere i Oz. Självklart finns de men har inte hittat det. Nästa gång jag besöker IKEA så ska jag kika där :D

En promenad låter bra tycker jag! Kanske en film också? :)

Hälsningar ifrån Australien!

2008-08-27 @ 13:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0