Lite bilder...äntligen!

Så har man jobbat första natten efter semestern då. Var väl skönt att komma igång igen kanske, jag vet inte. Tråkigt var det iaf. Men men, om man bara kunde tänka lite mer positivt så kanske det löser sig det med. Tankade efter jobbet och när jag kom hem vid 8 så var jag rejält trött. Tur att det inte var längre, då hade jag somnat på vägen. Har sen sovit till halv tre. Så himla skönt att komma rätt med sömnen på en gång.

Hade ju lovat lite bilder inne i huset. Har precis glömt av det ju. Idag får ni bara bilder ifrån källaren, de andra blev skitdåliga så dom måste jag ta om. Helst med en annan kamera.

  
Det ena rummet i källaren som jag tänkt ha som allrum typ. Ska köpa en gammal bäddsoffa och ett bord på auktion eller så. Kanske sätta upp en vajer så man kan dra för lite tyg om man ska sova där.

     
Hallen där vi har datorn. Försöker ha ganska många mattor då golvet är iskallt.


Här är det andra rummet nere i källaren. Där ska även in en säng till så det blir gästrummet.

Där har ni det. Ska försöka ta kort på resten av huset inom kort. Har inte gjort något nere i källaren men om några år ska vi göra om där nere med. De har bara gjort halva källaren till boyta, den andra delen är förråd. Så har nära på 50kvm förråd =)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vad fint det blev. Vilket hästjobb ni gjort!

:-)

2008-08-21 @ 06:36:34
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0