Lördag igen då

Så var det lördag. Känns ju inte riktigt som det eftersom jag var ledig sista natten men jag klagar inte. En dag extra gör bara gott. Idag är jag ensam hemma då karln har åkt till Elmia för att kolla på lastbilar. Jag orkade inte följa med så han fick åka själv. Men han ska möta upp sin far där så honom lider det ingen nöd på.

Får se vad jag ska hitta på idag. Förmodligen blir jag bara hemma men man vet ju aldrig. Just nu sitter jag och kollar på Miami Ink och ska snart börja göra mig lite frukost. Börjar må lite illa av hunger så det är väl dax nu.

Önskar er en bra dag och hoppas ni har lika soligt och fint som vi.

Kommentarer
Postat av: Peaches

hoppas du också får en bra dag :) Har du råkat ut för killar som byter flickvänner lika ofta som underkläder? Berätta gärna!(ps. detta är ingen reklam)

2008-08-23 @ 10:55:48
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Soligt, vad fuskigt. Här är det grått och trist, men jag håller tummarna att det blir bättre väder under dagen. Vi har inga speciella planer eftersom ongarna fortfarande snorar, men jag pyser nog ner på stan en sväng...

Hoppas att du får en bra dag.

kramiz

2008-08-23 @ 11:25:00
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0