Ryggläge

Om en timma kommer karln hem o då har han lovat att han ska laga mat till mig. Han är snäll han min karl. Ibland undrar jag vad jag skulle gjort utan han faktiakt. Har inte fått i mig mycket alls så får bli något lätt. För mat måste jag ha i mig.

Har legat framför tv:n hela dagen idag med en filt över mig. Har iaf tvättat en maskin och hängt upp den. Det får vara bra med det idag. Fixar inget annat. Bara jag blir bättre tills imorgon kväll då det är dax för jobbet igen. SUCK! Vill inte, vill inte vill inte! Hatar jobbet just nu!

Kommentarer
Postat av: andurs

Mja, men jobb ska ju vara jobbigt. Det hör man ju på ordet :-) Så, upp på å hoppa, sockerloppa!

2008-08-23 @ 21:45:27
URL: http://andurs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0