Syrran hoppar fallskärm

Det blev ett fallskärmshopp igår ändå för syrran. Hon fick ju det i 25-årspresent, precis som jag. Men hela förra sommaren var ju vädret katastrof så fick bli i år istället. När vi åkte ner regnade det bitvis men det lyckades hålla sig ovanför Vårgårda. Hon tyckte det var lika härftigt som jag tyckte. Och det är häftigt...skulle gärna göra om det igen. Och igen...och igen... =D

 
Haha.. Detta är min syster det =P Det var innan hoppet


Hon fick en riktigt snygging till instruktör.


Uppe i luften.


Nere på marken igen

Efter detta blev det kaffe hemma hos henne i Skara. Väl hemma försökte jag kolla på filmen på 4:an men somnade nog ganska snabbt tror jag.

Dagen består väl av massa plockande antar jag. Får se hur mycket jag orkar göra. Är inte alls på humör. Vi skulle åka iväg imorgon egentligen men vet inte om jag känner för det. Känns bara jobbigt och omständigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0