Att det ska va så krångligt att få duscha

Idag gick vi upp tidigt. Eller...tidigt o tidigt. Hade ställt klockan på 9 och det var väl då vi vaknade. Plockade ihop lite duschgrejer och listan på vad vi skulle handla. Eftersom vi inte har något varmvatten så tänkte vi att vi skulle duscha antingen på badet eller uppe på billingen. Istället kom jag på en annan lysande idé. Jag har ju kort på Friskis o Svettis så vi åkte dit. Sa att jag kunde betala för karln o att vi bara ville låna duscharna. Det gick finfint. Såååå skönt att duscha. Nu är bara nästa problem hur och var vi ska duscha på onsdag. Blir lixom inte så smidigt nu. Vill ju hinna städa innan. Får väl duscha efter det. O så göra maten efter duschen. Aja, det löser sig. Blir väl antingen syster eller bror vi våldgästar. OM, om inte delarna kommer imorgon. Men, hur troligt är det??

Nu håller vi på och gör en gryta till middag. Karln åker till Gbg ikväll för att jobba. Men han kommer tillbaka imorgon kväll igen för han fick va ledig på nyår. Sååå himla skönt. Vad lättad jag var när jag fick höra det.

Maten kallar på mig. Ha en trevlig o skön kväll. O skriv lite bloggar så jag har något att läsa ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0