Det går framåt

Fast jag inte varit effektiv för 5 öre så har jag iaf städat det mesta nu. Mycket är bara att plocka iordning o sånt. Men ska snart börja med djurens rum och det är väl det värsta. Ligger hö överallt så nu vet jag att det inte går att lägga en bal på golvet bara. Det sprider dom ut effektivt. Så blir nog att lägga det i en stor låda eller nåt istället. Måste komma på ett sätt så jag vet att de har mycket hö nu med. Nån sorts behållare eller nåt. Som det är nu lägger jag allt löst i buren men det bladar sig med spån och allt o då vill dom inte äta det sen. Sen blir det inte så stökigt i buren om jag kan fixa nåt annat.

Det är iaf det som står på tur som sagt...djurens rum. Sen funderar jag på om jag ska ta och damma och dammsuga imorgon och försöka mig på att baka lussekatter i eftermiddag istället. Har ingen assistent o vet inte riktigt om min rygg pallar att röra runt degen men får väl försöka helt enkelt. Får väl skaffa mig en assistent. Vore kul att lära sig baka med en sån. Kanske man kan bli lite bättre på att baka matbröd och sånt.

Mycket svammel blir det. Går in till djuren nu istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0