Gott Nytt År!

Så....gud va skönt att kunna sätta sig en stund. Har varit full rulle hela dagen. Städade först huset innan vi åkte iväg till Skövde o handlade det sista o åkte till bror o duschade. Känns ju helt sjukt att man måste åka flera mil för att få duscha. Hoppas våra delar till varmvattenberedaren kommer snart.

Nu har vi förberett maten. Marinerat köttet och förberett hasselbackspotatisen. Har även dukat borden så det är klart. Ska snart ta och göra mig iordning o så. Skulle vilja tända lite ljuslyktor men vet inte hur bra det går ihop med 2st 2-åringar.

Vi blir 12st här ikväll. Med 3-rätters, lekar och allting. Samma gäng som vanligt så vet att man kommer få skoj.

Någon som frågade om jag har panikångest. Men nej, den krampen jag hade får jag ibland när jag ätit. Vet inte om jag ätit för fort eller för mycket eller vad det är. Men efter vila så brukar det lugna ner sig.

Önskar Er Ett Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: andurs

full rulle, stod det ju... Jag trodde du skrivit att du varit full hela dagen :-) Tror jag får ta några alvedon till! Ha en trevlig kväll!

2008-12-31 @ 17:02:52
URL: http://andurs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0