Heeelg!

Äntligen är det helg. Ska bli så skönt. Dessutom var vi klara tidigt på jobbet så kom hem redan vid 20.30. Ibland är livet bra underbart. Fick en del gjort på stan idag innan jobbet dessutom så inte säkert jag behöver åka in imorgon. Det vore ju bara för skönt. Kunna ta det lugnt hela dan hemma.

Imorgon blir det bara lite småplock o så. Har faktiskt inte stökat ner så himla mycket så blir nog ganska lugnt. Karln kommer hem imorgon med och det ser jag verkligen fram emot. Vi ses allderles för sällan för att vara sambos. Jag hoppas han kan flytta hem snart igen. Saknar honom här hemma. Huset blir lixom så tomt och stort när bara jag är här.

Dax för sängen nu. Ska bli skönt och få krypa ner under duntäcket, lägga huvudet på kudden och vila de små blå. Imorgon är en ny dag och då ska jag försöka göra massor så tiden går fort o karln kommer hem. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0