Jag hann!

Blev en hel del tid framför både tv:n och datorn. Tillslut hoppade jag in i duschen och åkte sen iväg och handlade lite grann. Blev en tur till Mariestad denna gången. Måste ju variera sig lite ju.

Kom iaf igång tillslut och innan karln hade kommit hem så hade jag gjort allt det jag skulle. Duktigt av mig va? Har dessutom satt upp alla tomtar o så nu. Så trevligt så. Är så nöjd med mina samlartomtar. De börjar bli många nu :D Se om jag kan ta ett kort på dom imorgon när det är lite ljusare.

Imorgon kommer familjen och vi ska baka och göra julgodis. Ska bli så skoj! Kommer bli massa gottigheter imorgon. Ska bjuda på mat o sånt tänkte jag med. Kul att bjuda familjen på mat. Längtar redan...

Nu ska jag fortsätta tjöta lite med folk på msn. Pratar bla med Ante, en kille jag lärde känna för 8 år sedan när jag gick på högskolan. Mycket trevlig och jag är så glad att man lyckas hålla kontakten med folk fast det går så lång tid.

Sängen nu ja...natti!


Kommentarer
Postat av: "Ante"

Tycker det är roligt jag med.. Lycka till med godiset

2008-12-13 @ 13:50:40
URL: http://thestarpilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0