Liseberg

Idag har vi varit på julbord på liseberg med karlns jobb. Mycket trevligt. God mat och trevligt sällskap. Köpte en del. Några tomtar, två lyktor, lite fudge och så vann karln lite godis och något gosedjur.

Kom hem relativt tidigt men så hade vi varit där sen 12 oxå. Men som sagt...god mat och trevligt sällskap. Åt lite risgrynsgröt när vi kom hem och nu har vi bara tagit det lugnt. Kollat lite på tv och sådär.

Blir nog sängen snart för jag är trött efter en hel dags gående. Min rygg är arg på mig och den gör allt till ett helvete just nu men det visste jag ju. Att när jag väl kommer hem o slappnar av så kommer det gå åt helvete. Tur jag har karln som kan massera lite innan natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0