Paus i arbetet

Jag är iaf igång med plockandet och det känns bra. Är egentligen bara djurens rum och köket kvar. Får se om jag hugger in på källaren men det känns inte så lockande. Ev. kan pappa hjälpa mig att komma igång där nere.

Väntar just nu på att tvättmaskinen ska bli klar någon gång. Den tar en hel evighet och man får inte ha bråttom om man ska tvätta inte. Man är så bortskämd efter att ha bott i hyreshus där det bara tar 40 min för en maskin. Våran tar kanske 1,5 timma. Men så var den billig oxå. Men den fungerar och kläderna blir rena.

Borde tvätta fönstren nu när man ska ha främmat i nyår. Kanske kan pappa hjälpa mig med det istället för källaren. Vore skönt att få dom tvättade faktiskt. Dom är mer än skitiga. Inget dom hade gjort när de flyttstädade tyvärr. Var mycket som inte gjordes när de flyttstädade. Tyvärr så märker man ju sånt efteråt. Iaf gör jag det.

Men maskinjäkel, bli klar snart då så jag kan börja inne hos djuren!

Kommentarer
Postat av: andreas

Han får gärna komma och ta mina fönster med.. Ser det possitivt, man har ju ingen insyn =0)

2008-12-19 @ 15:21:28
URL: http://thestarpilot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0