Tråk

Då var det juldagen idag och jag är inte på humör. Allting är bara tråkigt och jag vill hem. Hem till mitt hus och bara göra ingenting. Bara känna att jag är hemma och får lite lugn och ro.

De andra kollar på en tråkig agatha christie film men jag vill inte se. Vill inte göra någonting. Jag vill få mitt space. Känns som man har folk på sig hela tiden och jag fixar inte sånt. Det går inte.


Syrran vann 25 000 kr på bingolotto i tisdags. Hon hade sålt halva sin lott till en kompis, annars hade hon fått 50 000 kr. Jag hade nog blivit förbannad på mig själv. Men tur hon inte sålde hela. Vad skulle man gjort då. Sålt en lott med en vinst på 50 000 kr. Jag hade nog slitit mitt hår. Skulle oxå vilja vinna så mycket. Det hade löst en del. Jaja... Jag är iaf glad för min systers skull. Det är hon väl värd. Älskar min syster!


Får se vad jag hittar på nu. Kanske ut en sväng.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hälsa Grattis till systern. 25 000 kr är inte fy skam de heller! :)

2008-12-25 @ 21:39:26
Postat av: La Familia

Kul att hon vann! Lite trist att hon inte fick hela beloppet. Jag vågar aldrig ge bort lotter i present. Man vinner ju så sällan, och skulle man ge bort vinsten... aj, aj, aj... speciellt när man behöver pengar själv.

2008-12-27 @ 08:36:12
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0