Segstartad

Shit vad jag är anti idag. Inte så att jag är på dåligt humör men har en del saker jag måste fixa idag. Skulle jag vara riktigt effektiv skulle det ta mindre än 1 timma! Men det är helt omöjligt att komma igång. Vill bara inte. Orkar inte.

Ute snöar det för fullt. Det är så fint att se på. Har ju skogen att titta på på baksidan av huset och den är oxå helt vit. Hoppas det får ligga kvar nu bara. Blir att ställa in bilen i garaget sen så slipper man skotta fram bilen.

Ja, nä...försöka ta sig i kragen kanske...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, ja, vissa dagar är bara sådana... Man varken orkar eller vill... Och sådana dagar måste man få ha... Hoppas att det känns bättre imorgon

kramiz

2008-12-12 @ 21:28:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0