Host host

Nedrans hosta. Den har hållit mig vaken hela natten och nu kan jag inte sova.

Började med att varje gång jag hostade så vaknade sambon. O eftersom han skulle upp vid 3 och jobba så ville jag att han skulle få sova. Satte mig vid datorn en sväng, satte på Happy Feet - som jag för övrigt älskar - och så var jag fast. När den va slut och karln hade åkt i väg kollade jag lite på nätet.

Gick o la mig en sväng men va ju omöjligt att somna. Känns lite sådär...somna inte, somna inte! Fråga mig inte varför. Kan ju - och borde - sova hur mycket jag vill. Jag är sjuk och sjukskriven och ska krya på mig för att kunna gå till jobbet snart igen.

Har hostat så jag har ont i bak på ryggen. Igårkväll högg det tag flera gånger. Nu är det dock lite bättre. Är så rädd att missa ännu en gång av dansen. Det får bara inte hända. Jag vill inte! Måste dit. Om jag så ska köras i ambulans till kss direkt efter.

En kompis fyller år på onsdag. Funderar på vad jag ska ge henne. Har ju inte så mycket pengar men funderar på att hitta några bra låtar om vänskap som jag kan bränna o ge. Det vore väl nåt? På tal om det... Ingen som har en bra och fin version av "vem kan segla"?

Ska nog gå o lägga mig nu. Får väl ligga där. Nån gång måste jag väl somna, om det så ska ta timmar!

Tack gubben för att du servicen nu när jag är sjuk och att du tar hand om hemmet så länge.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket

2008-02-04 @ 21:41:48
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0