Hus

Vill flytta! Vill ha större. Helst skulle jag vilja ha hus. Åhh vad jag vill! Men går inte i nuläget. Bara att acceptera. Suck. Skulle vilja ha ett extra rum till kaninerna. Just nu har dom hela platsen mellan finbordet och soffgruppen i vardagsrummet och jag trivs inte riktigt med det. Jag skulle vilja ha den platsen fri. Det är så mycket luftigare då. Lättare att städa med. Kan aldrig få in dom i datarummet heller om jag inte tar ut allt som finns där inne. Bäst hade varit med ett gigantiskt allrum eller nåt. Där är dom nära oss och dom hade fått plats. Jaja, sånt är det. Jag älskar dom båda och är glad att jag har dom. Bara att jag skulle vilja ha lite mer plats här hemma. Jag gillar att ha det luftigt och det är allt annat än det just nu.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0