Karln har ont

Fortfarande vaken. Skittrött. Men kan inte sova. Karln sitter uppe pga en ruskig tandvärk och jag kan inte sova när jag vet att han har ont. Det går bara inte. Va ju samma sväng förra helgen men då funkade tabletterna jag fick av Magnus. Dom är slut nu. Tyvärr har vi nog inga vanliga värktabletter hemma heller. Jag har ju gått på alvedon för att orka jobba o han för tandvärken. Synd bara att den här oerhörda smärtan kommer på helgen när det inte finns något att göra. Får se om det släpper, annars blir det väl jourtandläkaren imorgon bitti. Men är ju ganska många timmar dit, tror dom öppnar 9.

Ska lyssna lite på musik nu. Huvudvärken gör sig påmind, men det är bara för att jag är så trött. Jag hoppas ni andra sover iaf.


Kommentarer
Postat av: Sonny

Tack för att du satt brevid mig inatt. Tack för att du finns och för att du tar hand om mig. Älskar dig

2008-02-03 @ 19:17:25
URL: http://sonnystankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0